Posouváme vzhled značky Škoda na další úroveň nejradikálnější změnou firemní identity za posledních 30 let. Pro lepší viditelnost na digitálních komunikačních kanálech bude použito nové firemní logo a slovní nápis Škoda bude ve srovnání s logem používán mnohem častěji.
V marketingové komunikaci klademe výrazně větší důraz na nápis Škoda ve srovnání s firemním logem. Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii, která pracuje se symetrií a kombinací oblých tvarů s hranami.
Škoda Auto používá ve svém barevném schématu dva různé odstíny zelené: Emerald Green a Electric Green. V průzkumech si mnoho respondentů spojovalo tyto barvy s ekologií, udržitelností a elektromobilitou.
Logo značky Škoda je nyní vykresleno bez plastické 3D grafiky. Reagujeme tak na posun k ještě větší digitalizaci komunikace. Jednodušší dvourozměrné logo je mnohem působivější zejména na mobilních zařízeních a lze jej také flexibilněji integrovat do různých formátů.
Sedmimístnou studií Vision 7S dává Škoda Auto poprvé konkrétně nahlédnout do nového designového jazyka značky Škoda, který se vyznačuje robustním vzhledem, funkčností a autentičností.