Vůbec první verzí loga bylo označení na řídítkách jízdních kol. Lipový květ je symbolem slovanské národnosti a svobody. Ve spodní části loga – pod názvem značky – byla dvě jména Laurin a Klement, společně s místem výroby – Mladou Boleslaví. Toto logo bylo využíváno také v různých tištěných materiálech.
Tato verze loga SLAVIA se nacházela na bocích palivových nádrží motocyklů L&K. Znak se pochopitelně změnil. Nicméně L&K a Mladá Boleslav zůstávají.
První verze loga se jmény LAURIN & KLEMENT, používaná v období 1905 – 1925. Jejím základem jsou iniciály zakladatelů a původních majitelů. Ve znaku je poprvé zakomponován vavřínový věnec jako symbol úspěchu.
Typografická varianta loga LAURIN & KLEMENT byla používána v letech 1913 až 1929. Inspirací jí byl umělecký styl Art Nouveau jakožto nový přístup k umění a životu obecně. Vidíme zde snahu o moderní společnost a její větší vizuální znázornění – touhu následovat nejnovější trendy a být součástí filozofie nové éry světa.
Pro jeho eleganci a styl je toto typografické logo dodnes stále používáno na špičkových luxusních modelech ŠKODA.
Poprvé se objevuje oválný znak na modrém pozadí s nápisem ŠKODA. Po spojení se Škodovými závody v roce 1925 až do roku 1929 bylo logo v předních partiích vozů ŠKODA společně s typografickým znakem LAURIN & KLEMENT. Později je oválné logo používáno společně s registrovanou značkou – okřídleným šípem.
První verze slavného okřídleného šípu se v Plzni objevuje v roce 1923 a v průběhu času jsou jeho různé varianty využívány na vozech ŠKODA až do roku 1995. I když o jeho designérovi víme jen málo, inspirací pro něj zřejmě byl znak s vyobrazením Indiána s čelenkou z ptačích per. Z tohoto obrázku vycházela varianta s pěti pery, později se standardem stalo graficky uhlazenější provedení s třemi pery nad okřídleným šípem. Význam znaku s okřídleným šípem je jasný – technická a estetická vytříbenost, dynamika letu vpřed, precizní výroba.
Okřídlený šíp byl využíván nejen na automobilech a náhradních dílech, ale také v tištěných materiálech značky ŠKODA.
V roce 1937 doplňuje znak s okřídleným šípem nápis ŠKODA. Nejčastěji používaná barevná provedení byla stříbrná a modrá, 50. a 60. letech se objevují i varianty červené či barevně obrácené.
Krátce po spojení značky ŠKODA se skupinou Volkswagen vzniká nové logo automobilky. Modrou barvu nahrazuje zelená, okřídlený šíp obklopuje široký prstenec s nápisem ŠKODA. Od roku 1994 jsou hlavními barvami znaku černá a zelená. Logo se objevuje na přídi všech modelů, volantech, pátých dveřích a litých kolech.
Logo opět prochází obměnou. Vnější prstenec – široký kruh – je nahrazen mnohem tenčím kolem v barvě chromu. Tato změna poskytuje mnohem větší prostor šípu, který se tak stává výraznějším. Typ písma ŠKODA je také nový a nachází se nad logem. V následujících měsících jsou linie a vnitřek loga jemně doladěny.
Jedinou změnou je přesun nápisu ŠKODA nad logotyp s okřídleným šípem. Navzdory svému dlouhému vývoji a změnám je původní myšlenka okřídleného šípu stále převažující a umístěná uprostřed znaku společnosti. Je vizuálně přitažlivá a zároveň tradiční. Moderní, ale stále reflektuje více jak 125letou historii automobilky.
Společnost bude nyní využívat označení ŠKODA a tradiční okřídlený šíp odděleněji, hlavním komunikačním nástrojem je název. Nový design vyznává zcela novou typografii, založenou na symetrii a kombinaci zakulacených tvarů s ohraničením. Největší výzvu představoval prvek háčku nad písmenem S, který je důležitou součástí české historie značky ŠKODA. Nyní je integrován do prvního písmene. Výzkum prokázal, že typografický slovní znak je snáze rozpoznatelný a identifikovatelný.