Výroba automobilů byla silně poznamenána první světovou válkou. Výroba osobních vozů byla téměř zastavena, místo nich se vyráběla vojenská vozidla. V roce 1924 byla továrna částečně zničena rozsáhlým požárem. Následkem této události došlo k fúzi společnosti L&K s plzeňským strojírenským gigantem, firmou Škoda.
Po první světové válce jsou automobily nejprve považovány za luxus. Nejúspěšnější produkt firmy L&K je motorový pluh „Excelsior“.
Základem poválečné produkce se stávají dvě typové řady osobních vozů s označením „S“ a „M“, které přímo navazují na předválečnou výrobu.
Vyvíjí se vůz střední třídy typ 100.
Firma L&K zahájila stavbu leteckých motorů pro českou vládu.
K posílení pozice na trhu fúzuje Laurin & Klement se Škodovými závody v Plzni, založenými inženýrem Emilem Škodou. Automobily firmy Laurin & Klement od teď nesou logo s okřídleným šípem.