Výroba automobilů rostla rychle. V roce 1907 došlo k přeměně malé továrny na akciovou společnost. Díky dobrým obchodním kontaktům si vozy z Mladé Boleslavi prorazily cestu i na Nový Zéland, do Ruska, Anglie a Japonska.
Je založena akciová společnost Laurin & Klement. Na trh přichází úspěšný čtyřválcový model L&K typu F. Podnik nabízí již devět různých modelů, od malého dvouválcového osobního vozu přes čtyřválcový závodní vůz až po transportéry a omnibusy. Motor typu FF – sestavený ze dvou čtyřválcových agregátů modelu F – je jedním z prvních osmiválců světa.
Na závodech na Semmeringu vítězí závodní verze L&K typu F ve všech třídách, ve kterých startuje. Na trh přichází první malý čtyřválec typu G.
Typ S – jednoduchý, spolehlivý velkosériový vůz se prodává v nesčetných variantách karosérie a motorizace do roku 1925.
L&K začíná s licenční výrobou šoupátkových motorů Knight pro luxusní vozy.