Od 3. dubna naplno i v České republice
České zastoupení Škoda Auto začíná ode dneška naplno využívat novu firemní identitu a její oficiální spuštění doprovází rozsáhlá marketingová kampaň. V den jejího zahájení ji podpoří využití inovativního formátu na zpravodajském portálu iDnes.cz a také přebal titulní strany deníku Mladá Fronta DNES. Vůbec poprvé automobilka také využívá tzv. digitální out-of-home plochy. Ústředním motivem je televizní spot, který prezentuje změnu, nová dobrodružství, otevřené možnosti nebo objevování nových cest. V následujícím měsíci se bude spot objevovat také v kinech. Za zpracováním kreativního konceptu spotu stojí agentura Zaraguza, o produkci spotu se postaral produkční tým Beze Strachu a mediální distribuci zajistila agentura PHD.
Změna v online kanálech a aktivity na sociálních sítích s podtitulem Nová kapitola
S novou firemní identitou se od dnešního dne veřejnost setká také na všech webových stránkách a oficiálních profilech Škoda Auto. Na sociálních sítích podpoří povědomí o změně identity i spolupracující známé osobnosti, mezi které patří například Tomáš Zástěra, Inna Puhajková, Jan Mejdr, Bára Poláková, Marek Lambora a další. Aktivity budou zahrnovat například přebarvení profilové fotografie, sdílení zážitků z výletů nebo soutěže o nezapomenutelné zážitky. Strategii pro sociální sítě tvořila agentura SocialSharks.