Tato stránka je doplňkovou stránkou úvodní stránky. Klepnutím na tlačítko se vrátíte zpět.
Všechny údaje, které jste hledali

Technické parametry modelu Kodiaq

Rozměry vozu

Vnitřní a vnější rozměry, objem zavazadlového prostoru

Bezpečnost

Bezpečnostní prvky


Škoda Kodiaq je především o bezpečnosti bez kompromisů. Kromě již popsaných bezpečnostních systémů jsou standardně nebo na přání k dispozici následující prvky:

> Kotevní body Isofix a Top Tether pro upevnění dětské sedačky na krajních sedadlech druhé řady. Systém Isofix je k dispozici také pro sedadlo spolujezdce.
> Na rozdíl od tempomatu, který udržuje nastavenou rychlost, omezovač rychlosti umožňuje řidiči jet libovolnou rychlostí až do předem definované hodnoty, ale ne vyšší.
> Systém ABS zabraňuje zablokování kol při nouzovém brzdění nebo při brzdění na kluzkém povrchu.
> Zvýšením brzdného tlaku pomáhá brzdový asistent HBA řidiči v situacích, kdy je nutné nouzově brzdit. To může vést k výraznému zkrácení potřebné brzdné dráhy.
> Systém EBD automaticky optimalizuje brzdný tlak a celkové rozložení brzdného účinku a zabraňuje přebrzdění zadních kol.
> MSR působí proti zablokování hnacích kol, ke kterému může dojít, když řidič zpomaluje na hladkém povrchu.
> ASR zajišťuje plynulý rozjezd a akceleraci bez protáčení kol na kluzkém povrchu.
> EDL pomáhá při zrychlování nebo jízdě do kopce s nízkou trakcí pod jedním z hnaných kol.
> TSA funguje, pokud je vozidlo vybaveno originálním tažným zařízením s vlastní řídicí jednotkou. Systém pracuje na principu brzdění jednoho nebo více kol a současného snížení točivého momentu motoru podle potřeby. Systém TSA zasahuje a pomáhá stabilizovat vozidlo a přívěs.
> Systém XDS+ pomáhá řidiči v ostrých zatáčkách a zajišťuje neutrální chování vozidla při dynamickém průjezdu obloukem. Řídicí elektronika v podstatě simuluje přítomnost samosvorného diferenciálu a zlepšuje trakci a dynamiku jízdy v zatáčkách. Výsledkem je, že vozidlo zvládne zatáčky mnohem jistěji a přirozeněji.

> Systém sledování tlaku v pneumatikách TPM+ neustále informuje řidiče o tlaku v pneumatikách.


Pohon a řízení

Pohon všech kol

Škoda Kodiaq je k dispozici s elektronicky řízenou vícelamelovou spojkou. Špičkový pohon všech kol zaručuje optimální jízdní dynamiku, nejvyšší standard aktivní bezpečnosti a hospodárnou spotřebu.

Rozdělování točivého momentu na všechna čtyři kola probíhá automaticky a závisí na jízdních podmínkách. Ideální točivý moment pro zadní nápravu vypočítává řídicí jednotka. Regulace se provádí proměnlivým přítlakem na spojkové lamely.

Rozdělování točivého momentu na všechna čtyři kola probíhá automaticky a závisí na jízdních podmínkách. Ideální točivý moment pro zadní nápravu vypočítává řídicí jednotka. Regulace se provádí proměnlivým přítlakem na spojkové lamely.