od
1 704 900
1
ExteriérInteriér

360° zážitek

Nejpokročilejší asistenční systémy

Jízdní asistentySnadné parkováníBezpečnostní asistentyLED osvětlení
Asistovaná jízda 2.5 usnadňuje řidiči řízení a sledování provozu.
Už si nemusíte dělat starosti s parkováním, díky parkovacím asistentům se vejdete i do těch nejtěsnějších míst.
Špičkové asistenční systémy pro vaši bezpečnost na cestách.
Špičková LED technika přináší vyšší výkon, nižší spotřebu energie a nové bezpečnostní funkce.

Zůstaňte online i na cestách

Infotainment se zabudovanou SIM kartou přináší praktické funkce jako aktuální informace o dopravě nebo Wi‑Fi připojení pro zařízení cestujících.

Více o konektivitě

Dostupná motorizace

VšeElektřina

Nabídka interiérů

Výbavový stupeň

Galerie

RS

Dojezd až 545 km (dle WLTP)

Rychlé nabíjení z 10 na 80 % již za 28 minut

Kola z lehké slitiny Taurus 20"

Matrix-LED přední světlomety

Asistovaná jízda 2.5

Audiosystém CANTON

Crystal Face - osvětlená přední maska

Váš nový Enyaq Coupé, spolehlivá volba

Vaše záruky

Doživotní záruka mobility

Dva roky záruka na materiál a právní vady

Tři roky záruka na lak vozu

12 let záruka na prorezavění karoserie

To vše a ještě více

Chytré detailyProstorné přihrádkySmart technologieZavazadlový prostor

Praktický deštník

Prostor pro výstražnou vestu

Pádla pro nastavení rekuperace

Škrabka na led

Kapsy na mobilní telefon

Držáky 1,5l lahví vpředu i vzadu

Výklopná schránka pod volantem

Prostor pod středovou konzolou

Head-up displej s rozšířenou realitou

Nabíjecí box pro smartphone

Zásuvka 230V a 2 USB-C porty vzadu

Mezipodlaha

Taška na nabíjecí kabel

Cargo elementy

Háčky na tašku

Více

Nejčastěji kladené otázky


Eletromobily musí projít stejnými testy jako klasická vozidla. V případě nehody, ztrácí vysokonapěťové části vozidla napětí a v konečném důsledku je tak elektromobil bezpečnější než klasické vozidlo s nádrží na hořlavé pohonné hmoty.

Nejdražší součástí elektromobilu jsou jeho baterie. S jejich rostoucí výrobou se však ceny postupně snižují. Navíc při provozu elektromobilu dosahujete úspor – elektřina potřebná k provozu je zpravidla levnější než odpovídající množství benzinu či nafty a vozy jsou méně náročné na servis. S elektromobilem také můžete využívat některých zvýhodnění, jako je možnost jízdy na dálnici bez dálniční známky či zvýhodněné parkování v rezidentských lokalitách měst.

Stejně jako všechna naše vozidla, i elektromobily značky Škoda jsou vysoce spolehlivé. Vynakládáme velké úsilí na to, abychom vyvíjeli a vyráběli co nejkvalitnější vozy, a to za použití co nejspolehlivějších součástek. Motor elektromobilu má mnohem méně komponent než motor spalovacího vozu, čili také méně součástek, které se mohou porouchat nebo opotřebit. Je celkem nenáročný na údržbu. Právě i díky tomu se dá označit za velmi spolehlivý.

S častým nabíjením baterie počítáme již při návrhu vozu, je na to uzpůsobena. Po nabití baterie ani nemusíte myslet na to, abyste vůz odpojili od sítě. Proces nabíjení automaticky skončí.

S vybitím baterie je to stejné jako se spotřebováním veškerého benzínu v nádrži. Vozidlo vás předem včas varuje a při kriticky nízkém stavu baterie omezuje některé komfortní prvky, aby neplýtvalo energií. Pokud i přesto dojde ke kompletnímu vybití baterie, vůz zastaví podobně, jako při prázdné nádrži. Při zařazeném neutrálu a zapnutém zapalování můžete elektromobil na krátkou vzdálenost odtlačit, ale pokud je potřeba urazit delší vzdálenost je již nutné povolat odtahovou službu s možností naložení na valník – tažení na laně či s jednou nápravou na vozovce není možné. Na tyto výjimečné případy jsme připraveni s naší zárukou mobility.

V případě vybití vysokonapěťového akumulátoru pro elektrický pohon lze využít asistenční služby na tel. čísle 800 600 000. Pracovníci centrály Škoda Assistance zprostředkují pomoc v podobě odtahu k nejbližší nabíjecí stanici nebo do nejbližšího servisu Škoda.

Technická data
Ceník ke stažení
pdf (1.8 MB)
Katalog ke stažení
pdf (16.1 MB)
Bezpečnost bez kompromisů
Vůz Škoda Enyaq Coupé RS získal nejvyšší, pětihvězdičkové hodnocení při nárazových zkouškách Euro NCAP.