Vylepšené funkce usnadňují každodenní život řidičů vozů Škoda a poskytují praktické informace v nejrůznějších situacích. Strategickou integrací umělé inteligence (AI) potvrzuje Škoda Auto své odhodlání stát v čele technologických inovací a soustředit se na potřeby zákazníků.
Díky funkci Chat Pro, která se při zpracování složitějších dotazů připojuje k aplikaci ChatGPT, zvládá Laura širší spektrum dotazů než jen základní hlasové příkazy. Pokud se řidič zeptá na témata mimo přednastavené kategorie (např. vozidlo, data, počasí, zprávy nebo sport), Laura se prostřednictvím funkce Chat Pro automaticky spojí s ChatGPT.
Každá odpověď vygenerovaná prostřednictvím ChatGPT bude uvedena slovy „Podle ChatGPT…“, čímž bude jasně uveden zdroj informace. Díky tomuto vylepšení je Laura schopná zodpovědět širší škálu dotazů a nabídnout řidičům během jízdy komplexnější podporu.
Hlasovou asistentku Lauru lze nadále ovládat beze změn a kdykoli ji můžete vypnout v nastavení soukromí v infotainmentu vozu. V modelech Enyaq a Elroq je funkce vždy aktivní. ChatGPT nemá přístup k údajům o vozidlech či osobních datech, všechny požadavky zpracovává anonymně a hned je maže. Tím zajišťuje vysokou úroveň ochrany osobních údajů.
Nová funkce Chat Pro aktuálně podporuje tyto čtyři jazyky:
Pro přístup k této funkci stačí, aby měli uživatelé aktivovaný balíček Infotainment Online. Funkce je dostupná v modelech postavených na platformách MEB GP a MQB EVO s nejnovější generací infotainmentu: