Úvod do online služeb
Žijte každý den naplno! Zakoupením všech nebo jen některých balíčků Škoda Connect získáte pro svůj vůz řadu nových funkcí.
Služby Škoda Connect umožňují propojit vůz s online světem. Tím rozšiřují funkce vozu a infotainmentu a dají vám řadu možností, jak využít potenciál vozu na maximum a zároveň si usnadnit a zpříjemnit život.
Seznamte se se službami Škoda Connect a jak pro vás může být přínosem v každodenním životě.
Potřebujete aktivovat služby ve svém novém vozidle? Nebo vaše Škoda Connect již vypršela?
Nejste si jisti, zda jsou tyto služby ve vašem vozidle Škoda k dispozici?
Žijte každý den naplno! Zakoupením všech nebo jen některých balíčků Škoda Connect získáte pro svůj vůz řadu nových funkcí.
Služby Škoda Connect jsou rozděleny do logických tematických balíčků. Ať už chcete rozšířit možnosti infotainmentu, usnadnit péči o technický stav vozu nebo získat přístup ke svému vozidlu Škoda na dálku. Pomocníkem jim při tom je aplikace pro chytré telefony MyŠkoda.
Balíček Škoda Connect S obsahuje pouze službu Proaktivního servisu.
Balíček Škoda Connect M obsahuje služby Care Connect – Vzdálený přístup, Proaktivní servis.
Balíček Škoda Connect L zahrnuje všechny služby Care Connect – Vzdálený přístup, Proaktivní servis a navíc službu Infotainment Online.
Stačí navštívit Škoda Connect Shop nebo integrovaný obchod s funkcemi přímo v infotainmentu vašeho vozu. Během pár okamžiků si stáhnete nejnovější verzi navigace, doplňkové barvy pro ambientní osvětlení nebo automatické ovládání dálkových světel. Vylepšení online jsou ta nejrychlejší.
Aktivujte si službu Škoda Connect nebo obnovte služby, jejichž platnost již vypršela.
MyŠkoda je mobilní aplikace, která umožňuje využívat online služby Škoda Connect i související služby Smartlink+ využívající spojení mezi chytrým telefonem a vozidlem a další digitální služby, jako jsou manuály k vozidlům nebo specifické funkce trhu.
Pro využívání Škoda Connect (dále jen „Služby“) je nutné uzavřít online samostatnou smlouvu se společností Škoda Auto a.s. U aktuálně nabízených nových vozidel jsou Služby poskytovány bezplatně po období 10 let u služeb Proaktivního servisu , resp. 3 let u Vzdáleného přístupu a Infotainmentu Online. Škoda Auto a.s. může změnit délku poskytovaného bezplatného období. Pro využívání Služeb bez krácení bezplatného období je potřeba provést registraci a aktivaci Služeb do 90 denní lhůtu od převzetí vozidla a to buď přes přes mobilní aplikaci MyŠkoda nebo webový portál Škoda Connect. V rámci procesu aktivace služeb vám bude zobrazena informace o dostupných Službách pro vaše vozidlo i délce bezplatného období. Služba Tísňové volání je aktivována již od okamžiku dodání vozidla bez nutnosti registrace a aktivace.
Dostupnost poskytovaných Služeb může být v každé zemi různá v závislosti na typu vozidla, roku výroby a výbavovém stupni daného vozidla. Některé Služby mohou být dostupné později po předání vozidla.
Služby jsou poskytovány pouze na základě veřejně dostupných telekomunikačních technologií. Z důvodu neustálého vývoje technologií, zejména mobilní sítě, nemůže Škoda Auto a.s. garantovat konzistentní dostupnost těchto Služeb po celou dobu jejich trvání. Možné vývojové změny mohou způsobit trvalou nedostupnost poskytovaných Služeb.
Pro používání Služeb je nutné datové spojení mezi Vaším zařízením (chytrý telefon, tablet, PC atd.) a datovým serverem. Toto datové spojení není zahrnuto v rámci Služeb. Bližší informace o Službách naleznete na www.skoda-auto.cz/technologie/skoda-connect nebo u Vašeho autorizovaného partnera Škoda.